Holmen IF inviterer til kick off - terrengløp lørdag 17.oktober

På sedvanlig vis inviterer vi klubbens medlemmer til en uformell konkurranse på Holmen Idrettspark, for å gi utøverne en morsom og begivenhetsrik start på sesongen 20/2021.

2020-10-05
Espen Johansen

Påmelding:
Startkontingenten er gratis. Alle deltakere må melde seg på via denne koblingen. Vennligst overhold påmeldingsfristene, dette sparer oss for mye arbeid. Påmeldingen stenger onsdag 14.oktober kl 22.00.

Klasser:
For barn og unge født 2000-2014 - kun medlemmer av Holmen Idrettsforening gis anledning til deltakelse.

Tid og sted:
Lørdag 17.oktober på klubbhuset til Holmen IF (Vogelund 22, 1394 Nesbru)
Kl 10.30 - 10.55 Henting av startnummer
Kl 11:00 - 11:20 Velkommen og utdeling av ærespirser for sesongen 2019/2020
Kl 11:30 Første start terrengløp

Holmenkarusellen:
Kick off terrengløp inngår i årets Holmenkarusell

Smittevern:
Vi viser til NSF sin koronaveileder -  som alle deltakere, samt foresatte må ha lest i forkant av arrangementet. Når det gjelder vår anledning til å bidra til eventuell smittesporing vil vi anvende registrering av publikum/foresatte ved hjelp QR-koden, som fotballgruppen har implementert i forbindelse med deres gjennomføring av fotballkamper. Merk at der man blir spurt om "hvilken kamp man skal overvære", så svarer man "Terrengløp".

Vi gleder oss til en flott lørdag og en strålende sesongåpning på Holmen!

Ingen aktiviteter tilgjengelig for øyeblikket