Duatlon/Triatlon 2018

Torsdag 20. september er det duket for høstens første arrangement for Holmen Langrenn. Velkommen til Duatlon/Triatlon! Her finner du etter hvert startlister, løypekart og regler. Henting av startnummer skjer i Klubbhuset kl 17.30-18.15.

2018-09-06
Langrenn

For de som skal gå Triathlon blir det felles rulleskioppvarming/løypegjennomgang kl 18:15.

Startnummerhenting:

Henting av startnr skjer i Holmen IF's klubbhus kl. 1730-1815. Adresse: Vogellund 22, 1394 Nesbru

Parkering:

Det kommer til å være veldig trangt på parkeringen, selv om vi reserverer en del plasser, så beregn god tid, det kan hende du henvises til alternativt parkeringssted.

Startlister:

Alle i Duathlon har starttid kl 18:30, og Triathlon kl 18:45. Da må alle befinne seg på start, så startes man individuelt fortløpende så rakst vi klarer. Vi går på brikketider, så tidene deres blir helt korrekt likevel.

o             Startlister duatlon triatlon 2018

Brikkenumrene i startlistene er hentet fra deres påmelding. Det er lurt å sjekke at dere har registrert riktig brikkenummer slik at vi er sikre på at du får din tid. Finner du feil - gi beskjed ved henting av startnr.

Løypekart:

o             Løypekart Holmen Triathlon PDF

o             Løypekart Holmen Duathlon PDF

Regler og gode råd:

o             Rulleskidelen utføres i friteknikk.

o             Det er påbudt med hjelm og briller på rulleski,  og hjelm i sykkeldelen av konkurransen. Alle bør ha hansker!

o             Det er lurt å ha vannflaske på sykkelen for å få nok væske.

o             Veksling mellom utstyr skal gjøres alene uten hjelp i vekslingsområdet.

o             Utøverne er selv ansvarlig for å sette utstyr i vekslingsområdet.

o             Dette er lek og skal være moro, det er ikke lov å gjøre farlige forbipasseringer, dytte eller presse andre.

Hvis det regner blir det vått og glatt i løypa. Alle må være forsiktige og tilpasse fart etter føret.

Felles oppvarming/løypegjennomgang:

For alle som skal gå Triathlon blir det felles rulleski oppvarming/løypegjennomgang kl 18:15. Møt opp ved inngangen til gressbanen.

Gjør deg kjent med løypa!

Spesiellt ber vi om at alle gjør seg godt kjent med siste del av sykkeltraseen ned forbi tennis-/klatrehallen (se vedlagte kart mellom posisjon V9 og V10). Det er lurt å ha syklet igjennom en gang for å merke at svingen der er skarp og at man må bremse ned!

Resultater:

Resultatlister vil fortløpende henges opp ved inngangen til klubbhuset. Live-resultater finner du her: Kommer lenke her

Vi ønsker alle utøvere og foreldre velkommen og lykke til!

Meld deg på her eller ved å følge lenken i kalenderen på høyre side.

Påmeldingsfristen er utsatt tli mandag 17. september kl 12.