MSA: Toppscoreren er med videre!

Lagets toppscorer de seneste to sesongene er klar for et nytt år, hvor han skal fortsette å banke inn mål for klubben - slik han har gjort siden han var 5 år gammel.

2022-12-07
Tone, Caroline og Eva

Lasse har vært en svært viktig spiller for MSA gjennom flere sesonger. I 2022 noterte han seg for 10 nettkjenninger på sine 14 respektive kamper. Med dette ble han lagets toppscorer for andre året på rad. Som det nevnt ble det kun med 14 kamper under årets sesong for 26-åringen. Dette hovedsakelig grunnet en trøblete ankel som tidvis dessverre har satt han ut av spill.

LKtoppscorer2022.jpgTOPPSCORER 2022: Lasse med det synlige beviset på at han var lagets toppscorer i 2022

Ved siden av å spill for klubben, studerer han og arbeider som tømrer.

26-åringen er et godt eksempel på at Holmen virkelig er en klubb for livet. Hans første trening i rød drakt var som 5-åring, og nå over 20 år senere leverer han stadig sterke bidrag for klubben i sitt hjerte. Han er en godt likt humørspreder i klubbmiljøet. Når det gjelder bidragene vi vet vi har i vente i tiden fremover, så har vi sikret oss en hurtig, duellsterk og målfarlig spiller for sesongen 2023.