MSA: Lindqvist forlenger med moderklubben

Frederik Lindqvist vendte i sommer hjem til Holmen, etter studier i Madrid. Med det tilførte han laget tiltrengt bredde og forsterket kvalitet. Dessuten er han en spiller som med sin rutine og erfaring bidrar med gode lederegenskaper på- og utenfor banen.

2022-11-18

26-åringen kjempet seg, i likhet med resten av laget, gjennom det som skulle seg å bli en svært god høstsesong. En høst som bød på noen utfordringer med hensyn til fysisk belastning, men som ikke forhindret han fra å spille flere kamper. Han var blant annet svært delaktig i snuoperasjonen borte mot Lommedalen. I tillegg til at han fikk vist frem sine kvaliteter mot eksempelvis FC Oslo og KFUM. Nå er han klar for en ny hel sesong, som også vil inneholde en mer tradisjonell sesongoppkjøring for hans del - noe som styrker oss i troen på at han vil komme med sterke bidrag sesongen gjennom i 2023.

Frederik har en fortid i både Stabæk og Bærum. I tillegg til spill for både college- og på klubbnivå i USA. Heldigvis for oss er han nå tilbake i moderklubben, som han forlot første gang som 14-åring tilbake i tid.