MSA: Daniel Mohebbi forlenger

For 3 uker siden fikk han tilnavnet "FC Oslo-dödaren", etter han avgjorde opprykksstriden i vår avdeling langt inne på overtiden. Nå har Daniel Mohebbi forlenget sin avtale med klubben ut 2023-sesongen.

2022-11-16

19-åringen legger bak seg et innholdsrikt år med avsluttet videregående skolegang, påbegynte studier og ikke minst spill for klubben han har vært i helt siden han første gang som 10-åring dukket opp på Holmenakademiet.

I Daniel har vi en pliktoppfyllende og lojal spiller som kan bekle flere posisjoner. God hurtighet, godt blikk for spillet og et strålende venstrebein gjør han til en spiller som gir oss offensiv kraft på vår venstreside. I sesongen som vi nå har lagt bak oss har han dessuten levert flere gode prestasjoner på høyresiden. Senest i siste serierunde mot FC Oslo, som høyreback.

Vi gleder oss til å følge Daniel - og lagets utvikling videre i det som kommer til å bli en svært spennende 2023-sesong.