To lokale gutter signerer for MSA

Frederik Lindquist (24) og Morten Bjørshol (23) signerer for MSA etter å ha trent med oss en måneds tid. Begge to kommer fra collegefotball i USA, og er spillere som vil heve nivået i en allerede solid treningsgruppe.

2020-07-06
Robin Ødegaard

Frederik er en forsvarsspiller med en meget presis venstrefot. Lindquist er flasket opp i Holmen - og spilte for vår 96-årgang, før han gikk videre til Stabæk, Bærum og sist til college i USA. Han er en gjennomført blid og positiv type som passer godt inn i vårt lag.

Morten er Nesøya-gutt og har spilt for både Nesøya, Bærum SK, Stabæk, Lyn fotball og sist collegefotball i USA. «Bjørs» er en kreativ spiller, som har spilt i alle posisjoner på banen. Han trives best i en offensiv midtbane rolle hvor han får brukt sine kreative egenskaper som spiller optimalt.

Vi ønsker gutta velkommen til Holmen!