MSA: Endre Lübeck forlenger med A-laget!

En veldig god signering for A-laget!

2020-01-04
Mads Lystvedt

Vi er veldig fornøyd med at Endre forlenger med A-laget. Lübeck er en fotballklok spiller som med sin gode nærteknikk og overblikk vil kunne bidra mye i 2020-sesongen. Endre stiller store krav til både seg selv og de rundt seg, noe som er viktig i prestasjonsgruppe.

- Å komme tilbake til Holmen i sommer og bidra til at vi klarte å holde oss i 4. divisjon etter én seier på de 14 første kampene, virket like usannsynlig som at det plutselig skulle bli billig å kjøpe leilighet i Oslo. Men ballen er rund, 4. divisjon er 4. divisjon og alt kan skje i fotball. Nå ser jeg frem til å få Holmen opp og frem igjen i norsk fotball, tilbake der klubben hører hjemme høyere opp i divisjonssystemet, sier Lübeck.