MSA: Egenprodusert kvartett signert for 2020

Ytterligere 4 spillere har nå signert, og er klare for sesongen 2020 i Holmen. Ekstra gledelig er det at samtlige 4 er lokale gutter, som er egenutviklede gjennom flere år i ungdomsfotballen fra de ulike årgangene våre.

2019-11-10
Petter Sjåholm Melø

J%F8rund2020.jpg

Jørund Molnes Engeseth (16) kom til Holmen IF fra Jardar før 2017-sesongen, hvor han har spilt fast for G.03. Han har utviklet seg til å bli en meget god spiller under Petter Sjåholm Melø sin ledelse. Jørund har bidratt både på G16, G19 og MSA i år. Jørund sine styrker som fotballspiller er duellspill, ro med ball og spilleforståelse. Jørund spiller både sentral midtbane og midstopper.  Vi er meget fornøyd med å ha sikret underskriften til Engeseth.

Herman2020.jpg

Herman Aasgaard (19) har spilt hele sin fotballkarriere i Holmen IF og har gått på Holmenakademiet. Han har både spilt junior og A-lags fotball i 2019.  Herman er en målfarlig spiss som ikke legger noe imellom i duellspillet. Hans styrker som spiller er avslutninger og arbeidskapasitet. Herman er en leder både på og utenfor banen og er en skikkelig vinnerskalle. Vi er fornøyd med å ha med Herman videre i 2020-sesongen.

Strysse2020.jpg

Simen Strysse (21) kom til Holmen før 2014-sesongen etter inntil da spill for Asker.  Han var med på å spille juniorlaget vårt opp fra 2.div til 1.div. Simen sine styrker på banen er fart, hodespill og han har en meget presis venstrefot. I år har Simen spilt venstreback på for MSA, men kan også bekle andre roller. Vi er glad for å ha med Simen videre i 2020.

Henry2020.jpg

Henry Ekerholt (16) har spilt barnefotball i Hvalstad IL samtidig som han har fullført Holmenakademiet sitt utviklingsløp U7-U12. Henry meldte overgang til Holmen før G13-sesongen og har vært en viktig spiller på Holmen G.03 i flere sesonger. Henry har god nærteknikk og pasningsfot. I år har Henry spilt på G16, G19 og MSA. Henry liker best å spille på midtbanen, men kan også løse andre posisjoner på en god måte.  Vi gleder oss til å se Henry ta nye steg som spiller i 2020.