KSA: Fortsetter å forsterke

KSA fortsetter forberedelsene til sin nye tilværelse i 3.divisjon. Den snart 19 år gamle midtstopperen Vilde K. Sandbæk er det ferskeste tilskuddet til den allerede gode gruppen, etter at hun signerte for klubben sent i går kveld.

2019-12-19
Petter Sjåholm Melø

Vilde har allerede funnet seg godt til rette, etter en kort treningsperiode med laget. Med henne inn får vi en duellsterk og ballspillende midtstopper, som passer utmerket inn i laget, sportslig, så vel som sosialt. Fossum er hennes moderklubb, hvor hun spilte t.o.m. 14-årssesongen, før hun gikk videre til Øvrevoll Hosle. Hos ØHIL har hun så spilt frem til nåværende junioralder - i likhet med hennes lagvenniner Cecilie Vangen Wahl og Betine Voigt Pentzen.

Vi ønsker Vilde hjertelig velkommen til klubben, og gleder oss til å se henne i aksjon i sesongen som kommer.

KSA avsluttet i går sitt fotballår med deres tradisjonelle Nisseturnering sammen med J.19. Spillerne har med det tatt velfortjent juleferie, hvor batteriene skal lades maksimalt, frem til treningsstart og ventende sesongoppkjøring 5.januar. Imidlertid har ikke alle knyttet til laget tatt juleferie riktig enda. Støtteapparatetet jobber for fullt med å finpusse alle detaljer omkring tilbudet klubben gir. Blant annet deltakelse i futsalturneringen Lillehammer Cup allerede tredje helgen i januar er noe av det våre flinke og engasjerte ressurspersoner henger fingrene i, tett inn mot julehøytiden.