Neste kamp - Asker SKK

Nyheter

Med kjedelige nyheter knyttet til oppstart seriespill for KSA tidligere denne uken, så er vi i det minste glade for at vi er like attraktive for unge spillere, som ønsker et godt fotballtilbud. Etter en periode med prøvespill, kan vi med glede annonsere at Marte Heimdal Berg i går kveld signerte for klubben.

11.08.2020
- Espen Johansen

I utgangspunktet skulle den lojale midtstopperen vår gjennom flere sesonger, Mari Kavlie-Jørgensen Jahr være tilknyttet oss på deltid ved anledning, gjennom sesongen. Et godt stykke inn i det nye året viser det seg at Mari også i 2020 blir med for fullt.

17.02.2020
- Christoffer Brusnes

Etter noen ukers treningsopphold, kan vi nå bekrefte at  den sentrale midtbanespilleren Ingerid Paulsen har signert for klubben. 20-åringen kommer til oss etter tre sesonger med spill for Øvrevoll Hosle.

17.02.2020
- Robin Ødegaard

Selina Skyseth Vidhammer har nå bekreftet sin retur til moderklubben. 19-åringen blir med det igjen å se i rød drakt litt over 2 år etter at hun spilte sin forrige kamp for klubben.

20.12.2019
- Petter Sjåholm Melø

KSA fortsetter forberedelsene til sin nye tilværelse i 3.divisjon. Den snart 19 år gamle midtstopperen Vilde K. Sandbæk er det ferskeste tilskuddet til den allerede gode gruppen, etter at hun signerte for klubben sent i går kveld.

19.12.2019
- Petter Sjåholm Melø