Neste kamp - Asker SKK

Laget som gledet seg til å ta fatt på nye utfordringer i 2020, etter deres opprykk i 2019 lever så definitivt i beste velgående. Dette på tross av at seniorfotballen over det ganske land ble hardt rammet av skjerpede sosiale omstendigheter da korona ble en del av dagligtalen til landets innbyggere. I 2021 satser vi også på at seniorfotball vekkes til liv - og våre jenter er mer enn klare!

20.01.2021
- Christoffer Brusnes

Noen måneder i året vil vi igjen se angrepsspilleren Ida Elise Hjelle i rødt. Etter å ha fullført sitt første semester ved North Park University i Chicago, bruker hun juleferien til å holde fotballformen vedlike sammen med tidligere lagvenninner på Holmen idrettspark. Og best av alt, hun er klarert for spill for Holmen IF i 2021!

19.12.2020
- Espen Johansen

Med forbehold om at ytre faktorer tillater spill, har NFF Oslo kommunisert en tentativ terminliste for 3.divisjon 2021. Dermed kan vi forutsette for nå, at vi den 6.april er å finne på Nordre Åsen for serieåpning mot Skeid.

14.12.2020
- Espen Johansen

Annerledesåret 2020 går omsider mot slutten. For KSA sitt vedkommende skulle dette være sesong hvor vi skulle følge opp opprykksåret 2019 - med kamper mot presumptivt tøffere motstand. Verden har ønsket det annerledes - men med enda sterkere motivasjon ser vi frem mot sesongen 2021. Et år der vi håper fotballhverdagen vår forhåpentligvis stabiliserer seg, og at vi endelig skal få se de røde i 3.divisjon.

14.12.2020
- Espen Johansen

Jubelen kunne slippes løs på Holmen Kunstgress torsdag kveld. Holmen J19 ble seriemestere etter å ha slått Høvik 7-1 (5-1)!

06.11.2020
- Christoffer Brusnes