Ny akademisjef og hovedtrener G19-1 klar!

Det er med stor glede at vi kan presentere Kristian Bjørgan som vår nye akademisjef, og hovedtrener for junior-1 gutta.

2021-12-08
Robin Ødegaard

Kristian Bjørgan (27) er ansatt som ny akademisjef for Holmenakademiet, og som hovedtrener for G19-1. Kristian er en topp fagmann som har Bachelor som kroppsøvingslærer fra Oslo Met, og i Coaching og Idrettspsykologi fra NIH. I tillegg har han studert talentutvikling i Nederland, og tatt en mastergrad i England.

Kristian innehar også UEFA B-lisens utdanning, og har det siste året jobbet som barnefotballansvalig i BVH, og som trener i Stabæk akademiet.

At vi har sikret oss signaturen til en meget dyktig fagmann som Kristian, er vi strålende fornøyde med. Han vil helt klart tilføre oss nye tanker og ideer, som vil bidra til å løfte fagmiljøet i Holmen IF Fotball, sier sportssjef Robin Ødegaard

Jeg er veldig glad for denne muligheten i Holmen, og ser frem til å komme i gang med arbeidet. Det er mye spennende på gang i klubben, og sammen skal vi jobbe for å ta nye steg som utviklingsklubb, sier Kristian Bjørgan.

I tillegg til rollen som akademisjef og trener for G19-1 vil Kristian fungere som både spiller- og trenerutvikler i ungdomsfotballen. Kristian tiltrer stillingen 1.januar 2022.

Vi ønsker Kristian hjertelig velkommen til oss!

Holmenakademiet