Nyheter

Holmen IF Fotball og Holmenakademiet ønsker alle spillere født 2015-2010 velkommen til Holmenakademiet som starter opp igjen denne uken!

19.08.2022
- Kristian Bjørgan

Helgen 5-6 mars arrangerte Holmen IF og Holmenakademiet den tradisjonsrike akademiligaen på Holmen Idrettspark. Med strålende sol både lørdag og søndag var det stor aktivitet blant våre gutte- og jentelag.

09.03.2022
- Kristian Bjørgan

1.mars er et tydelig tegn på at vinteren er forbi og vi går mot varmere tider. Snøen smelter, og temperaturen stiger. Solen går senere ned for hver dag som går!

TIL PÅMELDING

04.03.2022
- Christoffer Brusnes

Holmenakademiet hadde oppstart 3. januar, vi startet året med en prøveperiode og det var godt å se at både nye og gamle fjes møtte opp på matta de første ukene. Et nytt trenerkorps med akademisjef Kristian Bjørgan i spissen tar imot barna fra mandag til torsdag. Vi har gjennomført de 3 første ukene, med barn født fra 2010-2014. Link til informasjon og påmelding finner dere her.

24.01.2022
- Kristian Bjørgan

Klubben har gleden av å annonsere at vi har tilknyttet oss ytterligere en ny solid ressurs og trenertalent. 25 år gamle Rebekka Davidsen har signert en avtale som binder henne til klubben - og vil være til inspirasjon for unge- og eldre spillere, i første omgang ut 2022.

19.01.2022
- Christoffer Brusnes