Oppstartsmøte for Microfotball 2018 (barn f. 2011)

Et nytt trinn ønskes velkommen til Holmen IF Fotball. Det 13. trinnet i rekken i vår klubb skal endelig få på seg den røde drakten gjennom spill i vår Microserie.

2018-02-06
Tore Liland

Vi ønsker alle foresatte til barn født 2011 velkommen til informasjonsmøte på klubbhuset, 27.februar - 20:00.

Aktiviteten som er planlagt gjennom sesongen er en trening og en kamp ukentlig med oppstart rundt påske.

Agenda - informasjonsmøte:

1. Velkommen

2. Fotball i Holmen IF

3. Microfotball

4. Støtteapparat

5. Aktiviteter

Trenerkurs 17. og 18.mars:
Holmen IF Fotball arrangerer et gratis trenerkurs som vil være til stor hjelp for å legge opp en treningsøkt, samt forberede dere litt på hvordan det kan være å være trener for unge barn. Vi oppfordrer som mange som mulig til å melde seg på trenerkurset. For interesse, følg koblingen.

Vi ønsker alle interesserte foresatte velkommen til informasjonsmøte tirsdag 27.februar, kl.: 20:00 på klubbhuset. Eventuelle spørsmål kan rettes til Roger Eidstad, eller Tore Liland.

Vi setter stor pris på om dere videreformidler denne informasjonen til så mange som mulig på skolene deres.