Øvelsesbank for kontaktløs trening

Inngangen på det nye året ble som tidligere omtalt, ikke helt slik vi ønsket. På mandagens digitale trenerforum fikk våre dyktige trenere anledning til å snakke sammen - og det vi vet av erfaring fra 2020 er at vi er fullt i stand til å trene på en morsom og relevant måte, selv uten susende sklitaklinger og tette dueller i målfeltet.

2021-01-06
Robin Ødegaard

Det er utarbeidet to øvelsesbanker fra klubbens side - hvorav den ene har barnefotballen som målgruppe og den andre er mer tuftet på ungdomsfotballen. Med til historien hører det at i utvalget finner vi øvelser som MSA (A-lag herrer) har gjennomført med stort hell mer eller mindre siden mai 2020.

Vi erfarer lovlige lave temperaturer om dagen, så et ekstra tips som alltid er gjeldende er å unngå kødannelser og sikre flest mulig involveringer pr. spiller.

Øvelsesbankene finner du vedlagt lenger ned. Øvelsesbanken med ungdomsfotball som målgruppe finner du også ved å klikke på miniatyrbildene i denne artikkelen.

Tips, råd eller veiledning til gjennomføring vil man motta ved kontakt med sportssjef Robin Ødegaard - 932 06 112 eller jente- og breddefotballsjef Christoffer Brusnes - 478 13 867.

Asker%20kommune%20-%20Koronavett%20-%20Banner.jpg

NFF%20Koronavett%20Banner.jpg