Publikumsregistrering med bruk av QR-kode

Fra og med førstkommende mandag 31.august endrer vi rutinene for registrering av publikum ved klubbens fotballkamper på Holmen Idrettspark. Dette for å forenkle forutsetningene for eventuell god og effektiv smittesporing.

2020-08-28

Tross at vi nå forenkler rutinen ved publikumsregistrering noe - er det svært viktig å poengtere at dette ikke erstatter behovet for kampvert på alle våre kamper. Kampverten skal være tilstede for å forsikre at alle publikummere klarer å registrere seg - og bistå ved behov, eventuelt også registrere manuelt.

Selve QR-koden vil henges opp på flere strategiske steder på vårt anlegg, altså ved de naturlige inngangene til våre kamparenaer, samt kioskbygget. Se bildekarusellen nederst, eller last ned PDF-dokumentet for ytterligere beskrivelser av hvordan vi skal anvende dette systemet, for å sikre trygg og smittevernsvennlige kamparrangementer. Legg også merke til oversiktsbildet av Holmen Idrettspark - der det er tydelig anvist hvor publikum skal plasseres under kamp.

En enkel innføring i bruk av registreringssystemet følger av filmen under:

Asker%20kommune%20-%20Koronavett%20-%20Banner.jpg

NFF%20Koronavett%20Banner.jpg