Nyheter

Vi åpner banene fra etter påske! Fra mandag 14.april vil klubben stille med trenere til øktene.

06.04.2020
- Robin Ødegaard

Vår MSA-kaptein, spillerutvikler ved Holmenakademiet og hovedtrener for J.19 bød forrige uke alle våre akademideltaktere på et aldri så lite egentreningseventyr. De positive tilbakemeldingene har ikke latt vente på seg, og vi åpner derfor denne uken for at samtlige spillere skal få ta del i denne godbiten.

30.03.2020
- Espen Johansen

Aldri er vi blitt satt under høyere press. Det er ikke slik at vi ikke gjennom våre motstanderanalyser ikke forutså at dette blir vår tøffeste kamp noensinne, men i kampens hete er det noe med at man opplever motstanden som hakket mer kyniske, hakket mer primitive og langt mer utholdende – enn hvordan vi vurderte de på avstand.

23.03.2020
- Espen Johansen

Den mest alternative aktivitetsuken i klubbens 100 år lange historie er avsluttet. Heldigvis opplever vi stort engasjement, og kreativitet knyttet til å opprettholde treningsfrekvensen.

22.03.2020
- Trenerstaben

Myndighetene bestemte i forrige uke at all organisert idrett skulle stanses umiddelbart som følge av Koronaviruset. Foreløpig er det full stans ut april. Dette er en situasjon som er vanskelig for oss alle.

19.03.2020
- Robin Ødegaard