Rebekka Davidsen med videre - med utvidet ansvar

Rebekka Davidsen kom til klubben i forkant av fjorårets sesong - og har vært en svært viktig del av det fulltidsansatte apparatet klubben har, gjennom sesongen 2022. Det er med glede vi kan annonsere at hun i aller høyest grad kommer til å ha en sentral trener- og også lederrolle i 2023.

2022-12-22

Hovedvirke til Rebekka har gjennom sesongen vært ledelse av våre J.2008- og G.2006-spillere. I tillegg har hun vært en helt sentral del av Holmenakademiet gjennom året - hvor hun har bidratt sterkt til at jenteandelen har økt betraktelig året gjennom. Aktivitetsnivået gjennom året har åpenbart vært høyt, og hun har i tillegg rukket å fullføre sin UEFA B-utdanning. Dette med svært gode skussmål fra sin veileder fra NFF.

Med mer erfaringsgrunnlag, kompetanseheving og en genuin forståelse for vår klubbs struktur og virkeområder, så vil det kommende året bli svært spennende for sørlendingen. Hun skal ta fatt på en ny sesong med henholdsvis jentene (2008 - J15) og guttene (2006 - G17) sine, samt fortsatt være en sentral del av Holmenakademiet. Som tidligere kjent, takker dessverre Hilde Knutsen av for denne gang. I kjølvannet av dette har vi opprettet en ny stilling som klubbkoordinator. En rolle som vil innbefatte mange av oppgavene som tidligere er blitt dekket gjennom Hilde sin tilstedeværelse.

For klubben er dette en ideell løsning som sikrer verdifull kontinuitet bemanningsmessig, samtidig som vi helt i tråd med klubbens verdier ønsker å honorere- og berømme god innsats og utvikling, med stadige spennende utfordringer for våre unge trenere- og ledere. Det at Rebekka også har gjort seg så godt kjent med klubben gjennom året som er gått, er også til vår store fordel - og vitner oss om hvilken indre motivasjon hun til å bidra til videreutvikling av alle våre tilbud.

Vi gleder oss, sammen med Rebekka til et godt nytt fotballår!