MSA: Max blir med videre

I Max Hallgren har vi hatt seriens mest målfarlige midtstopper, og vi ser frem til at han i ny sesong skal bidra med enda flere scoringer og verdifulle bidrag.

2022-11-22

Tilsynelatende kan det se ut til at vi prioriterer å få fylt opp stallen med giftige venstrebein. For 27-årige Max er i likhet med sine lagkamerater Daniel Mohebbi, Even Lübeck og Frederik Lindqvist venstrebeint. En fot han ved gjentatte anledninger fikk vist frem i 2022. Dog var det nok hodespillet hans som førte til at han ble vår nestmest-scorende spilleren i vårt lag i 2022. Blant annet med 4 scoringer etter flotte hodestøt mot henholdsvis Bærum 2 og FC Oslo.

For spilleren som fra barnsben av har vokst opp på Føyka hos Asker, har karriere, utdanning, jobb i politiet og spill i Holmen vist seg som en perfekt kombinasjon. Vi ser frem til en ny sesong der den høyreiste midtstopperen skal styre rekkene våre fra sin vante posisjon i det bakre ledd.