MSA: Ny sesong for Hedström

Alexander gjorde i år comeback i Holmen-drakt, etter 4 sesonger hos våre naboer i Asker - og er klar for videre spill i moderklubben i 2023.

2022-11-17

Årets sesong ble nok ikke helt som forventet for 20-åringen, all den tid noe skadeproblematikk har vært til hinder for spill. Da særskilt gjennom høstsesongen. På tross av dette har han bidratt til sterke øyeblikk i 2022 - deriblant med en fantastisk scoring i bortekampen mot Gui. En kamp hvor han bekledde en kantposisjon med stor stil. Det er ikke bare på kanten Alexander gjør livet surt for enhver motstander. Han er gjennom årets sesong også bokført kamper som back, midtstopper og sentralt på midtbanen. Med andre ord er han svært anvendelig spiller med god fotballforståelse, som kan styrke vårt lag i alle ledd.

Vi håper og tror at vi får se ham i aksjon langt flere ganger enn hva omstendighetene ville det til i årets sesong - og at det kommende året vil by på flere "kasser" som sitter limt i motstanderens kryss!