Vi søker sportslig leder

Holmen Fotball søker en ryddig, strukturert og tydelig leder med god gjennomføringsevne. Som fotballgruppens øverste leder er du ansvarlig for at all fotballaktivitet i klubben gjennomføres i henhold til klubbens verdier og retningslinjer. Du vil være ansvarlig for videreutvikling av klubbens eksiterende fotballtilbud, innenfor de ulike områdene; Barn, Ungdom og Senior.

2022-10-04
Espen Johansen

Om Holmen IF

Holmen idrettsforening er en klubb med aktiviteter innenfor fotball, håndball og langrenn. I 2022 er vi cirka 1200 medlemmer

Holmen IF Fotball er en stor breddeklubb i Asker som har ca. 750 aktive spillere. A-lagene på dame og herresiden spiller i 4 divisjon i 2022. Det er stor satsning både på bredde og topp, og vi har tilbud til alle aldersgrupper. Vi har et flott anlegg med til sammen 3 baner, hvorav en bane har vinterdrift med undervarme. Klubben tenker langsiktig og har en sunn drift og økonomi.

Holmen ønsker å gi spillere i Askerområdet et godt sportslig tilbud uansett alder og ambisjoner. Holmen IF Fotball har som ambisjon å være en av de beste utviklingsklubbene i Oslo Fotballkrets.

For å videreføre og utvikle denne viktige satsningen søker vi nå etter en sportslig leder med aktiv trenerrolle.

Sentrale ansvarsområder

·       Sportslig ledelse av fotballavdelingen

·       Personalansvar og utvikling av trenere

·       Overordnet ansvar for å utarbeide og gjennomføre sportsplan i klubben

·       Budsjett-, drifts- og resultatansvar

·       Rekruttering av spillere og støtteapparat.

·       Oppfølging mot fotballkrets, forbund og myndigheter

Kvalifikasjoner

·       UEFA B lisens

·       FLK 1

·       Kjennskap til akademiklassifisering og «NFF kvalitetsklubb»

·       Trenererfaring på ulike nivåer

·       Norsk er arbeidsspråk og må beherskes skriftlig og muntlig

Sportssjefrollen i kombinasjon med trenerrolle vil være en 100% stilling med fastlønn etter klubbens lønnssystem. Ettermiddag-, kvelds – og helgejobbing må påberegnes. Stillingen rapporterer til fotballstyret.

Vi kan tilby deg en utfordrende og variert jobb sammen med entusiastiske og motiverte medarbeidere.

Tidspunkt for tiltredelse etter nærmer avtale.
Spørsmål om stillingen kan rettes til Espen Johansen på 98408093.
Søknad sendes: fotballstyret@holmenif.no.