Robin Ødegaard fratrer sin stilling i Holmen IF Fotball

Klubbens sportssjef Robin Ødegaard fratrer sin stilling i Holmen IF Fotball med umiddelbar virkning. Det har dukket opp en mulighet for Robin som gjør at han kan kombinere videre karriere nærmere egen familie, hjemme i Aurskog Høland.

2021-12-22
Espen Johansen

Holmen IF Fotball og Robin er kommet til enighet etter to sesonger at dette er den beste løsningen for begge parter. Robin startet i jobben som sportssjef i vår klubb i februar 2020. Tiden til Robin som sportssjef i klubben har vært preget av pandemimessige utfordringer, som har krevet mye oppmerksomhet fra Robin sin side. Dette gjorde at hans forutsetninger for utøvelsen av sin rolle endret seg raskt etter at han ble tilsatt. En endring som Robin tilpasset seg raskt, og det er en stor jobb Robin har utført, med å lede fotballgruppen i den hensikt å holde aktivitetsbildet så normalt som mulig underveis i lenger perioder med blant annet nedstenginger og restriksjoner. Direkte knyttet opp mot rollen som sportssjef er det også et betydelig arbeid som er gjort fra Robin sin side med å utarbeide- og starte implementeringen av klubbens nye fagplan i barnefotballen.

Vi ønsker Robin hell og lykke med nye utfordringer i fremtiden – og takker for samarbeidet og all den kompetansen har tilført Holmen IF Fotball gjennom to varierende og utfordrende sesonger.

For klubbens vedkommende starter nå arbeidet med å rekruttere en erstatter i rollen som sportssjef.

Eventuelle spørsmål kan rettes til styreleder i Holmen IF Fotball – Nina Skjærmoen – fotballstyret@holmenif.no