Holmenakademiet 2022

Velkommen til "nye" Holmenakademiet. Ønsker du å utvikle dine tekniske, taktiske og motoriske ferdigheter? Da er Holmenakademiet stedet for deg.

2021-12-15
Holmenakademiet

Holmenakademiet er et tilbud om ekstra trening utover sitt eget lags aktiviteter. Treningene foregår etter skoletid, og som tidligere tilbyr vi transport fra skolene og til Holmen idrettspark.

Vår nye akademisjef, Kristian Bjørgan og hans trenerteam står klare for å tilby kvalitetsøkter med fokus på: læring gjennom lek, utvikling av tekniske- taktiske- og motoriske ferdigheter gjennom en spillsentrert tilnærming. Mer informasjon om vårt dyktige trenerkorps finner dere her.

NY ABONNEMENTS LØSNING FOR HOLMENAKADEMIET I 2022
Fra januar 2022 går vi over på en abonnements løsning for Holmenakademiet, som vil erstatte den tidligere periode påmeldingen. Ved påmelding er deltageren påmeldt hele sesongen, og betaler en månedlig sum. Påmeldingen vil være åpen igjennom hele sesongen, slik at man kan melde seg på når man ønsker.

Påmelding
Påmelding Holmenakademiet 2022 gjøres ved å fylle ut vårt påmeldingsskjema. Fyll inn personalia, velg ønsket dag(er), legg til betalingsinformasjon og send påmelding. Bekreftelse mottas på oppgitt e-post.

Betaling
Ved påmelding til Holmenakademiet trekkes en (1) måneds påmeldingsavgift. Deretter trekkes valgt avgift som en abonnementsordning den 1. hver mnd. Deltageren er ved påmelding automatisk påmeldt for hele året.

Oppsigelse
Ved ønske om å avslutte deltagelse på akademiet, gjelder to (2) mnd oppsigelse, gjeldende fra den 1. påfølgende mnd. Skriftlig oppsigelse sendes til kristian.bjorgan@gmail.com

Transport
Som tidligere tilbyr akademiet transport fra de ulike skolene. Ved påmelding velger man antall dager med eller uten transport. Rutetider settes ut ifra når de ulike skolene og trinnene slutter. Rutetider legges ut på akademiets hjemmesider.

Treningsdager
Mandager og onsdager: Deltagere født 2010 og 2011 (eller etter avtale med akademisjef)
Tirsdager og torsdager: Deltagere født 2012, 2013 og 2014 (eller etter avtale med akademisjef)
NB! Info om oppstart for barn født 2015 kommer.

Akademiligaen
Akademiligaen er et samarbeid mellom flere klubber for å skape et nivådifferensiert kamptilbud for våre akademideltagere. Gjennom sesongen 2022 er det planlagt flere samlinger. Oversikt over samlingene finner du her.
Akademiligaen er en del av vårt akademitilbud, og alle deltagere på Holmenakademiet er automatisk påmeldt disse samlingene i sitt alderskull. Dersom man ikke har anledning til å delta på akademiligasamling, må det gis beskjed til akademisjef, Kristian Bjørgan på e-post kristian.bjorgan@gmail.com

PÅMELDING HOLMENAKADEMIET