Treningskamper tillatt

Endelig kan vi konkurrere igjen! Med endringene i den lokale forskriften kan det spilles treningskamper innad i kommunen.

2021-05-26
Robin Ødegaard

Formannskapet i Asker vedtok ny lokal forskrift tirsdag 25.mai. For fotballen betyr dette at de under 20 år igjen kan spille treningskamper innad i kommunen.

Gjenåpning av kampaktivitet
Det ble varslet i går at det vil publiseres terminlister innen kort tid, og slik det ser ut nå legges det opp til seriekamper i barnefotballen allerede før ferien.

Gjeldende regler og retningslinjer for fotballen finner dere i nettsaken, løpende oppdateringer, hos NFF Oslo.

MERK at maks antallet tillatt i forbindelse med arrangement/kamp på 50 stk inkluderer spillere, trenere/ledere og

Booking av bane:
Booking av bane til treningskamper gjøres på følgende måte:

1. Benytt anleggskalender til å finne ledig tid. Følgende tidsintervaller benyttes.

2. Send mail til sportssjef Robin Ødegaard på robin@holmenif.no med ønsket tid.

3. Bane er først booket når mail med bekreftelse er mottatt.

Merk at ved publisering av terminlister, vil det kunne komme endring i treningstider.