Christoffer binder seg til klubben

Den etterhvert for oss alle så velkjente Christoffer Brusnes har forlenget sin kontrakt med klubben. Dette til glede for alle, da "Brus" er blitt en kjent skikkelse for store og små gjennom de seneste årene.

2020-09-01
Robin Ødegaard

25-åringen fra Bødalen har fremfor alt gjennom mange år vist seg som en av våre mest pålitelige spillere for klubbens A-lag, etter overgangen fra Asker tilbake i 2014. Etter noen års opphold, var "Brus" tilbake i klubben på vårparten i fjor - både som spiller, men også som en betydelig ressurs ved Holmenakademiet og som lagstrener.

Gjennom første halvår av 2020 har "Brus" rukket å fullføre sin BA i Sport Management, parallelt med sine arbeidsoppgaver i klubben. I årene som kommer vil han stadig være svært toneangivende i klubbens videre utvikling - med hovedoppgaver i form av oppfølging av trenere og spillere i breddesatsningen, spillerutvikler ved Holmenakademiet og naturligvis som vår fotballskolegeneral. Hans samling av funksjoner utgjør dermed klubbens sportskoordinator-stilling.

Jeg er svært takknemlig for muligheten til å bidra videre hos klubben i mitt hjerte. Det er ikke alle forunt å få sjansen i så ung alder til å utvikle seg i et så sterkt og godt fagmiljø.I all min tid i denne klubben, så har den vist seg fremoverlent og den har utviklet sine aktivitetstilbud til det bedre dag for dag. Og det er det jeg brenner for aller mest - bidra til gode og trygge arenaer hvor barn og unge kan få utfolde seg, videreutvikle seg som fotballspillere, men fremfor alt som mennesker, forteller en fornøyd Brusnes.

"Brus" har med dette bundet seg til klubben ut 2022-sesongen - og vi gleder oss til å fortsette vårt gode samarbeid med ham.