TINE Fotballskole: Tusen takk for i år!

Værgudene har nok en gang spilt på lag med oss - og sommerens andre TINE Fotballskole ble i dag avsluttet med et usedvanlig spennende rebusløp. Over 140 deltagere som smilte om kapp med solen, scoret flotte mål, spilte strøkne pasninger og fikk målt skuddhastigheten sin under kyndig ledsagelse fra våre toppmotiverte instruktører.

2020-08-14
Christoffer Brusnes

Sommerens høydepunkter er henholdsvis skolenferiens første- og avsluttende uke. Årets utgave har bestått i varierte dager med spennende øvelsesutvalg og kamper, men har samtidig naturlig nok vært preget av koronasituasjonen. Dette lar seg tilkjennegi gjennom at vi må forholde oss til NFF’s koronavettregler, som blant annet medfører statiske grupper som står seg uendret gjennom hele uken. Gruppene må oppholde seg på sin tildelte banedel fra dag 1 og ut uken. I pauser, da man ikke er i fotballaktivitet er det den velkjente avstandsregelen pålydende 1 meter som gjelder.

I tillegg til all den gode fotballaktiviteten, fikk som kjent spillerne stifte bekjentskap med Englands-proffen, Sander Berge – som gjestet fotballskolen tirsdag. På torsdag våknet endelig Holmenfanten – til deltagernes store begeistring. Flere bilder av Holmenfanten sitt besøk, finner du i bildekarusellen under.

Til sist, tusen takk til alle våre flotte deltagere og instruktører. Sammen har alle bidratt til en fantastisk avslutning på sommerferien her på Holmen. Vi kan nesten ikke vente på, at neste TINE Fotballskole skal arrangeres.

Hjertelig velkommen tilbake i 2021 – ha en flott fotballhøst alle sammen!