KSA: Marte Heimdal Berg klar for spill i Holmen

Med kjedelige nyheter knyttet til oppstart seriespill for KSA tidligere denne uken, så er vi i det minste glade for at vi er like attraktive for unge spillere, som ønsker et godt fotballtilbud. Etter en periode med prøvespill, kan vi med glede annonsere at Marte Heimdal Berg i går kveld signerte for klubben.

2020-08-11

Marte er en hardtarbeidende midtbanespiller som kommer til oss etter flere år hos våre naboer i Øvrevoll Hosle. Marte slutter seg med det til en spillertropp som blant annet består av flere tidligere lagvenninner i Betine Voigt Pentzen, Vilde Klevar Sandbæk og Cecilie Vangen Wahl.

Hun blir nå del av en sterk spillergruppe med jevnaldrende spillere som holder junioralder. Og vi gleder oss til å se Marte i rød drakt i fremtiden. Jo før, jo heller!

Velkommen til oss, Marte!