Kampgjennomføring Holmen idrettspark

Seriekampene er rett rundt hjørnet, og i forbindelse med gjennomføring av kamp har vi noen retningslinjer vi må forholde oss til.

2020-08-07
robin@holmenif.no

Fra 1.august var det endelig lov til å spille kamper igjen for barn og ungdom opp til 19 år. Nå nærmer seriekampene seg med stormskritt, og i den forbindelse har vi satt sammen en sjekkliste for gjennomføring av kamper på Holmen idrettspark.

Fullstendig protokoll fra NFF finner dere her

1. Kontakte motstander i forkant for å registrere spillere og ledere som ankommer. Samtidig orientere om at vi ikke har garderobefasiliteter.
For ungdomsfotballen (13-19 år) registreres kamptropper til seriespill som vanlig i FIKS. Lagene i barnefotballen (6-12 år) må fylle ut spillerlister.

2. Hjemmelaget skal stille med kampvert til hver kamp. Kampverten sørger for at motstander og publikum blir tatt i mot.

3. Kampverten skal registrere publikum med navn og telefonnummer ved kampstart. Gjelder alle årsklasser! NB! Lister SKAL fylles ut av kampverten, og IKKE tilskueren selv!
Dersom noen skulle nekte å oppgi navn og telefonnr, skal vedkommende bortvises fra Holmen idrettspark.
Dersom noen motsetter seg bortvisningen, kontakter vi politiet!

4. Publikum skal oppholde seg utenfor gjerdene. På gressbanen vil det settes opp sperrebånd. Publikum skal oppholde seg på utsiden av disse.

5. Er det mye publikum - sørg for å skille de 2 lags tilskuere fra hverandre.

6. Dokumentasjon på kampgjennomføring (navneliste publikum, spiller-, leder- og dommerregistrering) sendes til robin@holmenif.no etter kampslutt, fordi jeg må oppbevare listen i 10 dager.

Her finner dere mal for bruk til kampgjennomføring.