KSA: Mari med for fullt i 2020

I utgangspunktet skulle den lojale midtstopperen vår gjennom flere sesonger, Mari Kavlie-Jørgensen Jahr være tilknyttet oss på deltid ved anledning, gjennom sesongen. Et godt stykke inn i det nye året viser det seg at Mari også i 2020 blir med for fullt.

2020-02-17
Christoffer Brusnes

Mari kom til oss fra våre gode naboer i Billingstad IF i forkant av 14-årssesongen og var gjennom ungdomsfotballen en svært viktig spiller for vår gode 2000-årgang. Hun har også tre år med juniorfotball bak seg i vår klubb - hvor hun blant annet av spillere og støtteapparat ble stemt frem som Årets spiller for sine prestasjoner i 2018-sesongen.

I opprykksåret 2019 kombinerte hun avslutning av videregående og jobb(er) med fotballaktiviteten. Hun bokførte 16 kamper med imponerende 7 scoringer fra sin midtstopperposisjon. Mari jobber utrettelig og er en lagspiller med stor L. Hun er også en viktig humørspreder som bidrar til et sterkt og godt miljø blant sine lagvenniner. At vi nå litt uventet også får henne med for fullt gjennom årets sesong, er ikke annet enn en eneste stor bonus både for laget, men også klubben.