Ny trener klar for Holmen!

Det er med stor glede vi kan informere om at Holmen IF fotball i dag har ansatt Timo Nguyen som ny trener i ungdomsfotballen!

2020-02-06
Robin Ødegaard

Timo Nguyen er vårt nyeste tilskudd til en allerede meget kompetent trenerstab her i Holmen.

Han går inn i rollen som hovedtrener for G16-1, G19-3 og G12-2. I tillegg vil Timo jobbe på Holmenakademiet!

Timo er 27 år gammel og kommer fra rollen som spillerutvikler rundt G16 laget til Sandefjord.
Tross sin unge alder har Timo allerede ti års erfaring som trener og spillerutvikler, fra blant andre Store Bergan IL, Vålerenga fotball,
NFF Vestfold og spanske Club Deportivo Canillas.

Hans utdanning innebærer bachelorgrad i Trening, Coaching & Idrettspsykologi fra Norges Idrettshøgskole, samt mastergrad i Trening, Idrettspsykologi & Toppidrettsprestasjon fra Universidad Autónoma de Madrid. Han er formelt sett utdannet som UEFA B-lisensiert fotballtrener.

Holmen IF er veldig stolte over at vi som klubb er attraktive for trenere av dette kaliberet, og ønsker Timo hjertelig velkommen til oss!