KSA: Cecilie Vangen Wahl klar for Holmen

Etter å ha trent med oss i 3 uker, signerte i går den snart 19 år gamle angriperen Cecilie Vangen Wahl med klubben. Etter å ha tilbragt hele sin aktive fotballtid i Øvrevoll Hosle, byttes etter 11 år, hvitt ut med rødt.

2019-12-09

Cecilie har imponert oss på trening med sine kvikke føtter, gode nærteknikk og sine avslutteregenskaper. Dessuten tilfører hun entusiasme og godt humør. Det at hun er en god fotballspiller hersker det liten tvil om. På ulike nivåer i barne- og ungdomsfotballen hamret inn mål sesong etter sesong for moderklubben Øvrevoll Hosle. Vi ønsker Cecilie hjertelig velkommen, og gleder oss stort til hennes første sesong i vår drakt!

Damene sin første treningsperiode inn mot sesongen 2020 går nå mot slutten, og spillerstallen er i ferd med å sette seg. De holder trykket oppe frem til 18.desember, før en velfortjent juleferie venter. 5.januar intensiveres sesongoppkjøringen og allerede 12.januar spilles årets første treningskamp mot våre naboer fra Asker.

PS! Har du et ønske om å prøvespille for KSA, så ønsker vi alle interesserte hjertelig velkommen. Ta kontakt med Espen Johansen / 984 08 093 / espen@holmenif.no.