G.19-1: Sportssjefen skal lede våre nestbeste til suksess

G.19-1 har vært gjennom en sesong med positiv formutvikling, etter en noe trang start på vårparten. Under Ole Morten Kristiansens ledelse endte juniorgutta sesongen på en respektabel 5.plass i 1.divisjon.

2019-11-08
Christoffer Brusnes

I 2020 blir gutta tatt inn under den nylig konstituterte sportssjefen sine vinger. Sjåholm Melø har gjennom 4 år ledet G.2003-1 med stø hånd - hvor spillerne blant annet endte sin tid som eget lag med Obos Cup-seier forrige lørdag. Utover dette har Sjåholm Melø gjort seg bemerket som fotballskolegeneral, spillerutvikler ved Holmenakademiet - og han var også mannen som sto bak årets snuoperasjon med MSA, som tilslutt gav fornyet tilværelse i 4.divisjon.

-Til tross for at vi trolig vil ha et ungt lag med mange førsteårs juniorspillere neste år, er målet for 2020 å være med å kjempe om opprykk fra divisjonen. Mange av spillerne har fått verdifull erfaring fra juniorfotball i år. Vi skal tidlig sette en god treningskultur og sørge for at vi er godt forberedt til å vinne fotballkamper når våren kommer, kommenterer den sympatiske moldenseren.