Wladyko forlenger

Han både sees, høres og engasjementet føles. Siden hans første trening tilbake i 2017 har vi aldri vært i tvil hvorvidt Kamil er på treningsfeltet eller ikke. Og på feltet har han vært mye til glede for mange. Og enda flere felttimer blir det i 2020!

2019-11-08
Petter Sjåholm Melø

36-åringen har forlenget sin avtale med klubben ut oktober 2020. Noen endringer i oppgavene han har hatt, blir det. Han vil stå med totalt hovedansvar for vår flotte 2004-årgang på guttesiden, mens han skal lede det kommende ungdomsfotballøpet for J.2007 (13)-årgangen. Utover dette fortsetter Wladyko i kjent stil som spillerutvikler ved Holmenakademiet. Han trér også inn en sportsadministrativ stilling som utviklingsansvarlig på jentesiden. En mer detaljert beskrivelse av Kamil sine administrative oppgaver knyttet til hans ledelse av jentesatsningen vil våre respektive lag og involverte orienteres om i desember.

-For meg var det ingen tvil knyttet til et re-engasjement. Kanskje jeg ikke er norsk, men mitt hjertet vil i all overskuelig fremtid være rødt og sort. Dette takket være våre fantastiske spillere, foresatte og kolleger. 2020 kommer til å bli vårt år, kommenterer en alltid like engasjert Kamil Wladyko.