Påmelding til Tine Fotballskole 2019

Vi vil igjen ønske velkommen til sommerens fotballskole på Holmen! Alle gutter og jenter fra 7 - 12 år kan delta (født i 2012 - 2007).

Det vil bli fotballskole i uke 26 og 33.

2019-02-26
Petter Sjåholm

Fotballskolen er fra kl 09.30 - 14.30 mandag-fredag.

Vi tilbyr gode treningsforhold på vårt flotte anlegg! Det vil være basisinstruksjon og ulike lek-/spillvarianter før lunsj, samt litt enkel repetisjon fra dagen før. Etter matpausen er det nytt tema, samt spill på menyen. Det vil også i år bli Coach's Challenge med konkurranse mellom barna og trenerne på slutten av hver dag. Masse moro!

Holmen Fotball bruker instruktører i egne rekker som er trenere i klubben eller som er aktive spillere. Ansvarlig leder for årets fotballskoler er Petter Sjåholm Melø, petter@holmenif.no.

Spørsmål knyttet til fotballskolen rettes til Petter.

Påmelding uke 26

Påmelding uke 33

Påmelding begge uker

De som ønsker å være instruktører, kan melde seg inn i følgende gruppe på facebook: Tine Fotballskole på Holmen (for potensielle instruktører)