Simen Moe til Vålerenga

Holmen IF Fotball kan informere om at vår mangeårige trener og administrative ressurs Simen Moe, forlater klubben til fordel for Vålerenga IF.

2018-11-27

Simen har vært en sentral skikkelse i miljøet i og rundt klubben gjennom de 7 seneste årene. Til å begynne med i kraft av trenergjerninger hos våre aldersbestemte lag og Holmenakademiet. De seneste årene har han også vært tilknyttet A-laget – blant annet i 2018 som hovedtrener.

Av administrativ karakter har han de to seneste sesongene også hatt rollen som elitefotballsjef.

Det er med litt vemod, men samtidig også med stolthet at vi nå ønsker Simen lykke til med nye utfordringer i en toppklubb. Dette viser at det ikke kun er spillere som utvikler seg dag for dag på banen, men også trenere!

Simen står i sin jobb i Holmen frem til nyttår, før han tar fatt på nye oppgaver i Vålerenga fra og med januar.

Klubben vil i tiden som kommer bruke tiden aktivt for å erstatte Simen på en så god måte som mulig, for å sikre at alle nødvendige oppgaver blir ivaretatt. Også i 2019.

Eventuelle spørsmål kan rettes til daglig leder Espen Johansen.