Holmen IF Fotball søker trenere til 2020-sesongen

Er du interessert i å jobbe som fotballtrener i en utviklingsklubb i stor vekst med fokus på spiller- og trenerutvikling?

2019-09-21
Roy Arne Berg

Holmen IF Fotball søker flere nye trenere til kommende sesong. Vi søker trenere til følgende segmenter:

• Elitefotball
  • Breddefotball
  • Jentefotball

Det er også gode muligheter for de rette søkerne til å få jobb på Holmenakademiet på dagtid, som er vår tilpassede spillerutviklingaktivitet umiddelbart etter skoletid for aldersgruppen 7-12 år, som kan være med å utfylle en større stilling.

Søknad sendes til rab@holmenif.no. Merk e-posten med «Holmen IF: jobbsøknad» i emnefeltet.

Litt info om Holmen IF:

Holmen IF er en av Asker Kommune sine største aktører innen spillerutvikling og ungdomsfotball, og strever for å gi et godt tilbud til alle våre medlemmer, uavhengig av kjønn og nivå.

Holmen IF er en av klubbene i Oslo Fotballkrets som er registrert som NFF Kvalitetsklubb nivå 1.

Les mer om kvalitetsklubb her

Vi har seniorlag på herre- og kvinnesiden som er i 4.divisjon. Totalt i klubben har vi over 800 medlemmer, og vi har per dags dato over 20 ansatte personer i klubben - i tillegg til flere personer på frivillige verv.

Holmen er en del av landets beste- og mest omfattende klubbsamarbeid i regi av toppklubben Vålerenga IF, som nylig som eneste klubb i landet scoret 5 stjerner i akademiklassifiseringen i regi NTF Sport.
Samarbeidet kan du lese om her!

Vi søker personer med følgende kvaliteter:

⁃                    Høyt engasjement for trenerrollen

⁃                    Dyktig med barn og ungdom

⁃                    Gode samarbeidsevner

⁃                    Evne til å følge en bestemt utviklingsmodell

⁃                    Punktlig

⁃                    Strukturert

⁃                    God på kommunikasjon

⁃                    Gode holdninger

⁃                    En person som setter klubben sine verdier først, og strever etter å lykkes med dette.

⁃                    En person som jobber aktivt for å dyrke og utvikle et godt trenermiljø.

Ønskede kvalifikasjoner:

⁃                    Fotballfaglig bakgrunn (spillererfaring er også relevant)

⁃                    Gjennomført minimum NFF Grassrottreneren. Hvis du søker på jobber i elitesegmentet, kan det være en fordel med høyere utdanning enn dette, men ikke et krav, så lenge du har en plan for når du ønsker å gjennomføre dette og at du er rett person for jobben.

Personer som vi anser som riktige for jobben, men som ikke har gjennomført kursing i regi av NFF, vil få dekket kurs av klubben, som må gjennomføres så fort som mulig. Dette vil bli satt som et krav i en ansettelsesprosess.

Hva får du av å jobbe hos oss?

⁃                    Et godt trenermiljø

⁃                    Et stimulerende utviklingsmiljø

⁃                    Tilrettelagt trenerutviklingsprogram under oppfølging av sportssjef

⁃                    Kurs i regi av NFF dekket etter avtale

⁃                    Deltagelse på trenerforum i regi av klubb

⁃                    Treningstøy

⁃                    Medarbeidersamtaler

⁃                    Lønn etter avtale

Hva bør din søknad inneholde?

⁃                    Komplett CV

⁃                    Ambisjonsnivå som trener

⁃                    Din trenerfilosofi; Hva er viktig for deg?

⁃                    Jobbsøknad med spesifikk informasjon om hvilket segment du ønsker å arbeide i, samt informasjon om foretrekkende aldersgrupper hvis du har en formening om dette.

⁃                    Ønsket stillingsprosent

⁃                    Referanser

Ønsker du å bidra i en annen kapasitet?

Hvis du ønsker å bidra i klubben, men ikke ønsker et trenerverv eller lignende, så tar vi i mot hjelp med åpne armer. Kanskje du ønsker å bidra som lagleder eller rundt arrangement for enten ungdomslag eller seniorlag?

Ta kontakt – så setter vi opp et møte og finner ut av om det er noe vi har som passer for deg!