TFS.jpg

Nyheter

Alexander gjorde i år comeback i Holmen-drakt, etter 4 sesonger hos våre naboer i Asker - og er klar for videre spill i moderklubben i 2023.

- Espen Johansen

2022 skulle være året hvor vår keeper Andreas Thorsrud endelig skulle spille seg varm igjen etter et, mer eller mindre, to år langt skadeavbrekk. Varm ble han, men dessverre var uhellet ute igjen, og satte han ut av spill høsten gjennom. Nå er endelig hanskene på igjen - og 2023 skal bli hans år.

- Espen Johansen

Spillerende med flest målgivende pasninger gjennom årets sesong - er klar for å ta fatt på et nytt år, med enda flere avgjørende pasninger i Holmen-drakt.

- Espen Johansen

For 3 uker siden fikk han tilnavnet "FC Oslo-dödaren", etter han avgjorde opprykksstriden i vår avdeling langt inne på overtiden. Nå har Daniel Mohebbi forlenget sin avtale med klubben ut 2023-sesongen.

16.11.2022
- Espen Johansen

Etter en lenger periode hvor stillingen som klubbens sportssjef har vært ubemannet, er det med stor glede vi kan presentere Christoffer Berntsen Brusnes som klubbens nye sportssjef.

14.11.2022
- Fotballstyret