TFS.jpg

De siste ti årene har Holmen IF gjennom systematsik arbeid og prioriteringer bygget opp jentesiden i klubben. I 2022 hadde vi lag i alle årsklasser fra barn til senior, og med det gir jentene mulgheten til å spille i egen klubb så lenge de ønsker. Det var en viktig prioritering da klubben satte i gang arbeidet for snaut ti år siden. I denne saken vil du få en oppsummering av samtlige lag i ungdomsfotball- til seniorfotballen i 2022.

23.11.2022
- Christoffer Brusnes

Vegar kom til oss som et virkelig friskt pust på vårsesongen, etter endte studier i nord kombinert med spill for Salangen. Opprinnelig Asker-gutt er han, og han slutter seg til vår rekke med spillere med lokal tilhørighet.

22.11.2022
- Espen Johansen

I Max Hallgren har vi hatt seriens mest målfarlige midtstopper, og vi ser frem til at han i ny sesong skal bidra med enda flere scoringer og verdifulle bidrag.

22.11.2022
- Espen Johansen

Viktig informasjon til alle trenere i Holmen IF Fotball. Det er et fellesansvar å bidra til enkel og god gjennomføring av våre aktiviteter, samt gode forutsetninger for drift av banen. Gjennom vinterhalvåret medfører det at målene skal flyttes til kortsidene etter endt aktivitet.

21.11.2022
- Christoffer Brusnes

Frederik Lindqvist vendte i sommer hjem til Holmen, etter studier i Madrid. Med det tilførte han laget tiltrengt bredde og forsterket kvalitet. Dessuten er han en spiller som med sin rutine og erfaring bidrar med gode lederegenskaper på- og utenfor banen.

18.11.2022