TFS.jpg

Gjennom inneværende uke har vi hatt besøk av elever fra Landøya ungdomsskole, som har gjennomført sin arbeidsuke i vår klubb. Åpenbar kunnskap om klubben hadde elevene fra før, hovedsakelig som aktive utøvere i fotball og langrenn. Nå ventet det for elevene et innblikk i hva som foregår utenfor feltet i en idrettsklubb.

08.12.2022
- Espen Johansen

Midtbaneterrieren Abiti Ahmed har lagt bak seg et krevende år fotballmessig, da 2022 har vært en sesong hvor han dessverre har vært mer ute av spill, enn i spill. Vi håper og tror at han nå er fullstendig restituert og med det klar for langt mer spill i den kommende sesongen.

08.12.2022
- Espen Johansen

Brenner du for tilrettelegging av idrettsaktivitet for barn og unge? Ønsker du å bli en del av vår unge og dynamiske gjeng i Holmen IF? Holmen Idrettsforening har en ledig 50 % stilling som klubbkoordinator. På sikt kan det være mulighet for å utvide stillingen ytterligere når vårt nye klubbhus står ferdigstilt.

07.12.2022
- Espen Johansen

Lagets toppscorer de seneste to sesongene er klar for et nytt år, hvor han skal fortsette å banke inn mål for klubben - slik han har gjort siden han var 5 år gammel.

07.12.2022
- Tone, Caroline og Eva

Er du tilhørende årgangene 2006, 2005 og 2004 og ønsker å være med på en juniorsatsning for neste sesong, er vi klubben for deg!

24.11.2022
- Kristian Bjørgan