TFS.jpg

Nyheter

Holmen Idrettsforening kaller herved inn, og inviterer klubbens medlemmer til klubbens årsmøte. Årsmøtet vil bli avholdt i klubbhuset, torsdag 21.mars - 19:30.

20.02.2024
- Espen Johansen

Vi har en del egenkapital, vi kommer til å få spillemidler, lån med kommunal lånegaranti kommer vi også til å få. Vi mangler kun 10 MNOK. Totalrammen er 23 MNOK og da mener vi 10MNOK fra kommunen er en særdeles god samfunnsøkonomisk investering i Holmen Idrettpark og vårt lokalsamfunn. Vi har sluttet å kalle det klubbhus, for selv om det er vi som er initiativtaker og skal drifte dette, så er kommer huset til å bli så mye mer enn det.

19.02.2024
- Espen Johansen

Holmen IF Fotball ønsker hjertelig velkommen til TINE Fotballskole i uke 26 og 33. Vi har to flotte kunstgressbaner til disposisjon samt en av Askers beste gressbaner. Fotballskolen er åpen for alle barn i alderen 6-12 år uansett nivå (født 2012-2018).

TIL PÅMELDING

08.02.2024
- Christoffer Brusnes

Holmen idrettsforening søker Daglig Leder. Rollen er den øverste administrative ansvarlige i idrettslaget. Stillingen er en heltidsstilling.

12.01.2024
- Espen Johansen

Det meste i livet har en slutt, og selv om de færreste i klubben knapt kan tenke seg Holmen IF og Holmen fotball uten Espen Johansen, nærmer det seg nå dessverre for klubben en avslutning for Espen. Etter 12 år som fast ansatt i Holmen IF, har Espen nå bestemt seg for å søke nye impulser og utfordringer annet sted. Samtidig som det føles vemodig, uvirkelig og trist, kan man ikke være annet enn takknemlige for innsatsen Espen har lagt ned for klubben i sitt hjerte siden han som 13-åring for første gang tok turen ned fra Billingstad og kledde på seg den røde drakta for første gang.

04.01.2024
- Roger Eidstad